מסעדות בתל אביב

תל אביב העיר ללא הפסקה משנה פניה ללא היכר מתאימה עצמה כל פעם מחדש לרוח הזמן והמקום. עיר שאדרנלין השינוי זורם בעורקיה ללא להות ובעיר שכזאת תמיד יש מה לראות ולחוות.
שמה של תל אביב כעיר בעלת חידושים, ריגושים ומקומות ייחודיים מוך מידי שנה תיירים רבים מהארץ ואף מחו”ל ולא בכדי.
רצועת חוף וטיילת מהיפים בעולם, אקלים אופטימאלי ברוב עונות השנה והמיקום הגיאוגרפי ליפו עיר התנ”ך רק תורם לה רבות.
מעבר לפאן התרבותי והתיירותי העיר מתברכת בשפע מסעדות בעלות אופי וקונספט שונה, שפים מהטובים ביותר ומטבחי אוכל בעלי קונספט ייחודי שלא נראה כמותו.

התחרותיות אשר לא פוסקת מותחת את גבולות הדמיון ובעלי מסעדות רבים מגייסים את המוחות הטובים ביותר בתחום מטבח האוכל בכדי למתוח אף יותר את גבולות הדמיון ולהיות מקוריים אף יותר כל זאת בכדי להמשיך ולהביא רעיונות קונספטואליים אחרים כגון מסעדות רומנטיות בתל אביב
מסעדת ארוחת הבוקר בתל אביב המפורסמת של בנדיקט מאופיינת בארוחות המבוססות על ארוחת בוקר מסביב לשעון כפי שלא דמיינתם מעולם. זוהי דוגמא טובה לכך שאין גבול לדמיון וליצירה גם באוכל.
מסעדת בנדיקט בעצם נותנת מהנה לרבים אשר מעוניינים לחוות חוויה ייחודית, ליהנות מארוחת בוקר שונה ומפנקת וכל זאת בקונספט ייחודי ומסביב לשעון.

וזוהי המהות של העיר תל אביב כולה אשר מתבססת על חדשנות וללא פשרות באיכות ובריגוש הנילווה לכך. מסעדות רבות הלכו בעקבות מסעדת בנדיקט והתחילו לחשוב קצת מחוץ לקופסא בכל תחום האוכל וההגשה, רעיונות קונספטואליים אחרים קרמו עור וגידים ובנדיקט אפשר להגיד בוודאות מהווה מקור השראה לחדשנות, אוכל אנין ומחשבה יצירתית.
קבוצת הנדיקט אף הרחיבה את תחום האוכל והקימה את המסעדה המצליחה ברד סטורי אשר כל המטבח והתפריט שלה סובב סביב הלחם והסיפור שהוא מביא לכל מנה-עוד רעיון מוצלח מבית ”בנדיקט”.