מארז ליום הולדת

להזמנת פיקניק לחצו כאן

אין יום יותר כיף בשנה מיום ההולדת שלנו, והדבר הזה נכון כמעט עבור כל בני האדם. מדי שנה אנחנו חוגגים זה לזה, חברים, בני ובנות זוג, בני משפחה קרובים ורחוקים. דואגים לציין איש לרעהו את יום חגו ומפנקים במתנות ובחגיגות. מדי שנה אנחנו מנסים להיות יצירתיים ולהפתיע במטרה לשמח את האנשים שקרובים לנו, ועכשיו, ישנה דרך נוספת חדשה ומיוחדת שמאגדת כמעט את כל מה שאנחנו אוהבים באריזה אחת מלאת אהבה. אז אם התלבטתם בין מתנה או מסעדה או מה שזה לא יהיה, תוסיפו לרשימה חוויה קטנה שמצריכה מעט מאד מאמץ ויכולה לתבל את יום ההולדת.

מארזים ליום הולדת

מארזי יום ההולדת של בנדיקט מיועדים בדיוק בשביל אותם רגעים שאתם מחפשים משהו מקורי וחדש לעשות. המארזים כוללים בתוכם שני מיני פנקייקים, ריבת אוכמניות ורוטב אוריאו, ליצ'י, מטבעות שוקולד, בקבוק קאווה ותוספת של מיץ תפוזים. הם מתאימים בדיוק לאותו חבר או חברה קרובים שאתה רוצה לגנוב אותם לעצמך לאיזה שעתיים בתוך כל אירועי יום ההולדת שלהם, או לבן או בת הזוג לאותן שעות צוהריים שהחלטתם לבלות יחד לפני היציאה למסעדה בערב. את המארז אפשר לקחת לדירה, לים או לפארק שליד הבית ופשוט לבלות שעתיים תמימות עם קצת אלכוהול ופנקייקים שתמיד מעלים חיוך וצחוק על הפנים.

בנדיקט ארוחות בוקר

בנדיקט ידועה כבר לא מעט שנים בשל ארוחות הבוקר המצוינות והמטריפות שלה. מארזים ליום הולדת הם רק חלק ממארזי הטייקאווי המיוחדים של בנדיקט. בנוסף אליהם ניתן למצוא את סלסלות הפיקניק, קופסת הים והמאנץ' BOX. כל המארזים מתאימים במיוחד לאירועים מדויקים וכוללים בתוכם את כל מה שצריך. מה שנותר הוא רק להזמין את המארזים כחצי שעה עד שעתיים מראש וליהנות.