ארוחת בוקר טבעונית

כולם יודעים שארוחת בוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום, ושאם אוכלים ארוחה טובה ומזינה היא תמלא את גופנו ותיתן לנו את האנרגיה לפתוח את היום בצורה הטובה והיעילה ביותר. חשוב שבארוחת הבוקר יהיו ויטמינים, מינרלים ופחמימות, קלים לעיכול אך מזינים, לשם פתיחת יום קלילה מבלי להעמיס על הקיבה אחרי לילה של מנוחה.

ארוחת בוקר טבעונית יכולה למלא את צרכינו, מכל הבחינות, בארוחה מזינה, קלילה וטעימה!  וכך גם שירותי קייטרינג טבעוני איכותי. ניתן לפתוח בשתיית מיץ טרי, או אכילת פרי, בכדי לעורר את הקיבה ולמלא את גופנו באנרגיה מהטבע, ויטמינים אשר יספגו במהרה וטעם עילאי של בריאות טהורה. חשוב לאכול את הפירות ראשונים אחרת יתערבבו בקיבה עם חומצות שונות לעיכול והוויטמינים יהרסו.

מכיוון שפירות מתעכלים במהרה, אפשר לאכול אחריהם מזון שיישאר יותר זמן בקיבה וישביע לאורך זמן, במיוחד אם אוכלים ארוחת בוקר מאוחרת. ניתן לאכול דייסה משיבולת שועל, חלב סויה, שקדים או מים, אשר בעלת קלוריות מספיקות וויטמינים רבים, או סלט ירקות, טחינה, לחם וחביתה טבעונית מקמח חומוס או לביבה טבעונית. אלו הן רק דוגמאות לסוגי המנות ושלל סוגי המאכלים הטבעונים, אשר יכולים לפתוח לנו את היום.

טבעונות היא דרך חיים בה לא אוכלים מוצרים מן החי, עקב חסרונותיהם הבריאותיים והפגיעה בזכויותיהם של בעלי החיים. אמנם לימדו אותנו כל חיינו כי מוצרי חלב וביצים הם הדרך לפתוח את היום כי צריך להתמלא בחלבונים וסידן, אך מחקרים רבים שללו טענות אלה והוכיחו את חסרונותיהם של מוצרים אלה.ארוחות בוקר טבעוניות הן התחליף המושלם, המשביע והטעים ביותר, תישארו עם תחושת קלילות לכל היום, מסופקים, מלאים ובלי נקיפות מצפון.