היתרונות בארוחת בוקר

מחקרים רבים הוכיחו כי ארוחת הבוקר היא ללא ספק הארוחה החשובה ביותר מבין כל הארוחות והסיבות לכך רבות.  כפי שאמר הרמב"ם:"בבוקר תאכל כמו מלך, בצהריים כמו בן של מלך ובערב תאכל כאביון". ארוחת הבוקר היא שבירת הצום של מנוחת הלילה ולכן בשביל להבין את חשיבותה עלינו לדעת מה מתרחש בגופנו בזמן השינה ואלו תהליכים מטבוליים הוא עובר. בזמן היקיצה ולאחר שגופנו לא בתנועה כל שעות הלילה עלינו לאגור אנרגיה ראשונית בכדי להתחיל את היום וכוס קפה וסיגריה בלבד לא נכלל בתפריט.

 על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בספורטאים או באנשים העוסקים בספורט באופן קבוע. ארוחת בוקר במסעדה טבעונית היא גם דבר בריא במיוחד וגם כזה השומר על הסביבה, כדאי לשלב בארוחת הבוקר לחם בריאות.
רבים מאיתנו חיים במרוץ אחר הכסף, עבודה וגידול ילדים ושעת הבוקר היא ללא ספק השעה המלחיצה ביותר ביום.  אך למרות כל זאת חשוב להקדיש כמה דקות ביום לארוחת בוקר אשר משפרת את רמת החילופים בגוף למשך היום ב-25% לפחות.
היתרונות בארוחת בוקר גדולים להן שיאור ואף חשובים לחילוף החומרים בגוף לשאר שעות היום, קשה להתרגל לזאת בהתחלה אך לאחר כמה שבועות הגוף מסתגל והתוצאות לא מאחרות לבוא.


חילוף חומרים טוב משפר את תפקוד הגוף ומאזן אותו, הדבר יעיל בכל מה שנוגע לדיאטה ושמירת משקל הגוף בדרך מאוזנת ובריאה.
המודעות לאכילה בריאה ואורך חיים טוב יותר לא פסח על המסעדות הרבות ברחבי תל אביב המציעות ארוחת בוקר בתל אביב אשר יעזרו לכם להתחיל את היום טוב יותר ובדרך מאוזנת.